vrijdag 25 mei 2018

Stampin'Up! You Can Create It kit mei 2018

Het is weer tijd voor de You Can Create It kit van mei. Deze kit bestel ik per kwaraal bij mijn teamgenoot Hélène den Breejen. Aan het begin van het kwartaal ontvang je een brievenbus doosje met daarin per maand een kitje met Stampin'Up! materialen. 

Ik ben helaas vergeten een foto te nemen van het materiaal dat ik tot mijn beschikking had, maar ik heb alles gebruikt (een stuk Crumb Cake cardstock, Early Espresso cardstock en twee velletjes Wood Textures DSP). Voor het eerst in al die tijd heb ik een beetje gesmokkeld. Ik heb de envelop gebruikt waarin de kit gedaan wordt.

Als eerste heb ik deze kaart gemaakt!

Stampin'Up! In the trees

Ik heb hiervoor de stempelset In The Trees gebruikt! Deze set komt uit de voorjaarscatalogus en gaat ons helaas verlaten.  De boom heb ik ingekleurd met onze geweldige Stampin' Blends in de kleuren Crumb Cake en Old Olive, zowel light als dark. De achtergrond van de kaart heb ik door bigshot gehaald met de Simple Stripes embossing folder. Omdat ik de cardstock er twee keer doorheen gehaald heb (de eerste keer staand en de tweede keer liggend) is er een raster ontstaan. Het was een probeersel, maar ik vind het geweldig geworden.

Stampin'Up! Wood Textures DSP

Met de envelop heb ik een zakje/doosje gemaakt! Dit is naar het idee van Ronda Wade. Deze heb ik bekleed met de Early Espresso cardstock en de Wood Textures DSP. Het prachtige blauwe lint had ik nog over van de YCCI kit van april. Is het niet geweldig!

Stampin'Up! In the trees

En dit is het setje bij elkaar! Ik ben echt heel blij met het resultaat! Op 2 juni plaatst Hélène alle inzendingen van de YCCI kit mei op haar blog. Wil je zien wat anderen gemaakt hebben met hetzelfde pakketje? Ga dan op 2 juni naar haar blog.

Op het moment dat ik dit bericht schrijf (voor jullie nu gisteravond) is de stempelset In The Trees nog gewoon verkrijgbaar. Wil je deze ook hebben? Wacht dan niet te lang, want de set is t/m 31 mei 2018 verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt. Wil je een bestelling plaatsen? Stuur dan een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Dit mailadres kun je ook gebruiken als je vragen hebt over de producten die ik heb gebruikt.

Ik wens je heel veel stempelplezier!

Danielle





Geen opmerkingen:

Een reactie posten