maandag 21 mei 2018

Stampin'Up! Ibiza Fair Nieuwegein

Het is tweede Pinksterdag en ik ben nog heerlijk aan het nagenieten van eerste Pinksterdag. Wat heb ik een geweldige dag gehad zeg! Vandaag een klein verslagje van mijn allereerste Ibiza Fair.

Allereerst wil ik van de gelegenheid gebruik maken om Nathalie en de vrijwilligers te bedanken voor het organiseren van deze geweldige Fair. Nathalie, deze is voor jou!

Stampin'Up! Fabulous Flamingo

Deze kaart heb ik Ibiza style gemaakt met de geweldige stempelset Fabulous Flamingo. En het leuke nieuws is, dat deze set nog een jaartje in de catalogus staat. Whoop Whoop!

Rond 10.00 uur waren Caroline, Marit en ik op het Petanque terrein in Nieuwegein en kregen wij onze plek toegewezen! Het hele terrein stond vol met kraampjes. Wij zijn snel samen gaan opbouwen en ik denk dat wij zo rond 11.00 uur klaar waren met de kraam.


Natuurlijk wilde Caroline even een fotootje van mij achter mijn allereerste fair kraam maken. Het zag er allemaal super gezellig uit!

Na dit alles hebben we ook de workshop tafel klaar gezet. Er stond helaas alleen iets teveel wind, waardoor we niet alles konden neerzetten zoals gewoon bij een workshop, maar gelukkig klemmen de knutselmatten prima hihi....


Een ieder die gezellig bij ons aangeschoven zijn, hebben het volgende kaartje gemaakt.

Stampin'Up! Cool Treats

Mooi om te zien, dat mensen in eerste instantie aanschuiven met de gedachte dat ze niet een mooi kaartje kunnen maken en als ze klaar zijn, gaan ze trots met het resultaat weg! Dat is nu het mooie van Stampin'Up!

Ik ben supertrots op onszelf (Carline, Marit en mijzelf), want dit hebben wij toch maar weer mooi gedaan! Het was prachtig weer, het was gezellig druk, de mensen waren enthousiast over Stampin'Up!, kortom een topdag! Daarom nog een paar foto's van de kraam ;)

Zaterdag gaan Caroline en ik weer naar een Fair, maar dan in Hoef en Haag! Deze keer geef ik geen workshop, maar Caroline neemt haar prachtige haakwerk mee. Nu maar hopen op mooi weer!



Heb je vragen over de producten van Stampin'Up!? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Uiteraard kun je hier ook terecht voor andere vragen.

Heel graag tot een volgende keer!

Danielle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten