maandag 12 februari 2018

We must celebrate! (1)

Deze week staat op mijn blog de stempelset "We must Celebrate!" in de hoofdrol.

Toen de voorjaars-/en zomercatalogus uitkwam, viel deze set mij gelijk op! De beestjes zijn zo geweldig, dat ik hem gewoon moest hebben. Ik heb de set al een tijdje in huis, maar vandaag heb ik er dan eindelijk een kaartje mee gemaakt.

Stampin'Up! We must celebrate, blends

Zijn ze niet geweldig! Ik heb de dieren met Memento Black gestempeld en daarna heb ik ze ingekleurd met onze nieuwe alchohol markers de Stampin' Blends Markers in de kleuren Crumbcake (donker en lichtbruin) en Smokey Slate (donker en licht grijs). Voor de oortjes en het buikje heb ik Calypso Coral (roze) gebruikt.

Stampin'Up! We must celebrate, blends

De grassprietjes heb ik met wat inkt en de aquapen gemaakt! Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met kleuren, dus ik ben reuze trots op het resultaat. Ik vind het namelijk wel heel leuk geworden. Wat vind jij?

Stampin'Up! We must celebrate, blends

Als basis voor de kaart heb ik en stuk Crumbcake cardstock gebruikt van 21 cm x 14,5 cm en deze heb ik op 10,5 cm gerild en door midden gevouwen. Daarop heb ik een mat van Early Espresso (donkerbruin) geplakt (14 cm x 10 cm) en als laatste een mat uit de Wood Textures Designer Series Paper stack (13,5 cm x 9,5 cm). Het lijkt bijna of het een heel dun laagje echt hout is. Geweldig! Zeker in combinatie met de kleurtjes van de dieren. De tekst heb ik geponst met de Classic Label Punch

Heb je vragen over deze kaart of de producten die ik gebruikt heb? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Dit heb ik o.a. gebruikt:

Wood Textures Designer Series Paper Stack
Wood Textures Designer Series Paper Stack
artikelnr 144177
€ 12,25

We Must Celebrate Clear-Mount Stamp Set
We must Celebrate! Clear Mount Stamp set
artikelnr 145898
€ 24,=

Stampin' Blends Markers Collection
Stampin' Blends Markers in bovenstaande kleuren verkrijgbaar
€ 5,50 per stuk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten