woensdag 28 februari 2018

Stampin'Up! Sweet Soiree Memories & More Card Pack (2)

Vorige week heeft mijn teamgenoot Diana een SOL georganiseerd binnen ons eigen team.

Een SOL is, Stamping On Line. Je krijgt van tevoren een soort boodschappenlijstje met wat je nodig hebt deze avond, maar je weet nog niet wat je gaat maken. Je kruipt achter de computer, samen met de spulletjes van de boodschappenlijst uiteraard, en aan de hand van aanwijzingen maak je dan een project. Tijdens deze SOL hebben we een prachtig mini-album gemaakt en deze wil ik graag aan jullie laten zien.

Voor dit album heb ik ook kaartjes gebruikt uit de Sweet Soiree Memories & More Card Pack.
Dit is de voorkant.

Stampin'Up! Sweet Soiree Memories & More Card Pack

Voor de basis van het album heb ik een stuk Old Olive Cardstock gebruikt van 12 inch bij 12 inch.

Stampin'Up! Sweet Soiree Memories & More Card Pack

Als je hem open klapt zie je drie vakken.

Stampin'Up! Sweet Soiree Memories & More Card Pack

En als je dan ook nog even de flapjes omhoog klapt, dan zie je de kaartjes uit de Sweet Soiree Memories & More Card Pack tevoorschijn komen.

Stampin'Up! Sweet Soiree Memories & More Card Pack

Als je hem helemaal openklapt, zie je dit. Ik heb express wat vlakken leeg/rustig gelaten, zodat ik hier wat leuke foto's kan gaan plakken (van mijn gezin vermoed ik, gezien de teksten op de kaartjes). Ik heb ook expres voor een paar kaartjes gekozen waar je iets op kunt schrijven, zodat ik hierop de herinnering van de foto kan zetten. Dit is echt een beetje Memories & More!

Stampin'Up! Sweet Soiree Memories & More Card Pack

Als je het geheel omdraait, zie je dit. De onderste rij kaartjes lijken op zijn kop te zijn geplakt, maar dat komt natuurlijk omdat deze klap je natuurlijk om in het album.

Wat vind jij van mijn mini-album? Ik vind hem echt geweldig en ik ben zo blij dat Diana dit voorbereid had voor onze SOL. Dankjewel Diana!

Ik zit er aan te denken, om dit album een keertje te maken tijdens een workshop in plaats van de gebruikelijke kaartjes. Zou jij dit leuk vinden om bij mij te komen maken?

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Heb je vragen over de Sweet Soiree Memories & More Card Pack, die je gratis kunt verdienen tijdens de Sale-A-Bration? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Sweet Soirée Memories & More Card Pack

Sweet Soiree Memories & More Card Pack
gratis bij een bestelling van € 60,= tijdens de Sale-A-Bration



Geen opmerkingen:

Een reactie posten