vrijdag 9 februari 2018

Heart Happiness (3)

Wist je dat er in alle catalogi heel veel inspiratie te vinden is? Bij de Heart Happiness Photopolymer stamp set staat deze foto!
Heart Happiness Photopolymer Stamp Set

Dit bracht mij op het idee om ook tags te gaan maken! Deze kun je heel mooi gebruiken voor bijvoorbeeld een bos bloemen, een klein kadootje, etc. Uiteraard heb ik er mijn eigen draai aan gegeven!

Dit zijn mijn tags geworden!

Stampin'Up! Heart happiness

De Nederlandse teksten komen uit drie verschillende Nederlandse Stempelsets en wel (v.l.n.r.) 'Recht uit het hart!', 'In de bloemetjes zetten!' en 'Sentimenten'.

Stampin'Up! Heart happiness

Voor de eerste tag heb ik het hart in Berry Burst (hardroze) gestempeld op een stukje restant Whisper White cardstock en daarna heb ik deze uitgeknipt. Er zijn bijpassende stansen te verkrijgen, de Lots to Love Box Framelits dies en de Sweet & Sassy Framelits dies, maar deze heb ik helaas (nog) niet! Uiteraard staan ze heel hoog op mijn verlanglijstje! Er is altijd iets te wensen toch?

Stampin'Up! Heart happiness

De twee rode harten (Real Red) heb ik rechtstreeks op de tag gestempeld! Daarna heb ik op een apart stukje Whisper White het zwarte hart gestempeld en uitgeknipt. Deze heb ik met een dimensional op de tag geplakt!

Stampin'Up! Heart happiness

Voor deze tag heb ik ook weer twee stempeltjes gebruikt. Het grote hart heb ik gestempeld met Berry Burst (hardroze) en het kleine hartje met zacht roze (Powder Pink). In het grote hart past precies het stempeltje 'ik hou van jou' uit de Sentimenten. 

Het zijn alle drie hele eenvoudige tags om te maken! En ze zijn echt geweldig geworden!

Ook vandaag heeft mijn teamgenootje Anne-Marie weer wat moois gemaakt met deze geweldige set. Wil je zien wat? Klik dan snel hier om naar haar blog te gaan.

Heb je vragen over de tags en/of de producten die ik heb gebruikt? Stuur mij dan een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Dit zijn de Nederlandse stempelsets die ik heb gebruikt!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten