woensdag 7 februari 2018

Heart Happiness (2)

Vandaag een wat traditionelere kaart op mijn blog. Tenminste dat vind ik? Wat vind jij?

Voor deze kaart heb ik weer de Heart Happiness Photopolymer Stamp set gebruikt en heb ik 1 stempel centraal gesteld. Het hart met bloemen!


Op een basiskaart van Thick Whisper White heb ik een mat van rode cardstock (Real Red) geplakt. Daar bovenop heb ik een mat van Whisper White geplakt, maar deze heb ik eerst bestempeld met zacht roze (Powder Pink). Door het hele cardstock vol te stempelen met de hartjes, ontstaat er een mooie achtergrond.

Stampin'Up! Heart happiness

Daarna heb ik ik twee vierkanten gestanst met de Stitched Shaped Framelit Dies. Een groot vierkant uit de Real Red cardstock en een kleinere uit Whisper White cardstock. Op dit laatste vierkant heb ik het hart gestempeld met Memento Tuxedo Black inkt.

Stampin'Up! Heart happiness

Daarna heb ik het hart ingekleurd met de Stampin' Write Markers in de kleuren Old Olive (groen), Real Red (rood), Melon Mambo (hardroze), Rich Razzleberry (paars), Berry Burst (roze) en Powder Pink (zacht roze). Je kunt hiervoor ook je blenderpen en de inkten gebruiken, maar dan is het wel verstandiger om je hart niet met Memento te stempelen maar met Archival Black. Dit in verband met het doorlopen van de zwarte inkt als je de blenderpen gebruikt!

De vierkanten heb ik op elkaar geplakt en dit geheel heb ik met dimensionals (foam) op de basiskaart geplakt. Om het geheel iets te doorbreken heb ik een stuk wit Bakers Twine gebruikt!

Mijn teamgenootje Anne-Marie heeft deze week ook de Heart Happiness stempelset in de hoofdrol staan. Wil je meer inspiratie opdoen, neem dan eens een kijkje op haar blog door hier te klikken. 

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Gebruikte producten:
Heart Happiness Photopolymer Stamp Set
Heart Happiness Photopolymer Stamp Set
artikelnr 145769
€ 21,=

Stitched Shapes Framelits Dies

Stitched Shaped Framelits Dies
artikelnr 145372
€ 36,= 

Brights Stampin' Write Markers
artikelnr 131259
€ 34,=

2017-2019 In Color Stampin' Write Markers
2017-2019 In Color Stampin' Write Markers
artikelnr 144033
€ 18,=





Geen opmerkingen:

Een reactie posten