dinsdag 27 februari 2018

Extra actie!

Wist jij al, dat je direct bij mij een bestelling kunt plaatsen? Ik stuur deze, direct na ontvangst van jouw betaling, door naar Stampin'Up! zodat je jouw bestelling binnen 3-5 werkdagen thuis zult ontvangen? Je hoeft dus NIET te wachten totdat ik een bestelling ga doen en je bent dus ook NIET afhankelijk van wanneer ik jouw bestelling langs kan komen brengen.

De verzendkosten bedragen € 5,95 per bestelling, maar tot aan het einde van de Sale-A-Bration (t/m 31 maart 2018) heb ik een eigen actie! Voor alle bestellingen vanaf € 50,= neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Je krijgt je bestelling in dat geval dus geheel gratis thuis bezorgd!

Dit is de aankondiging van mijn actie voor de social media. Wat vind jij van de actie?


Zoals je op mijn aankondiging kunt lezen, ontvang je tijdens de Sale-A-Bration bij een bestelling van  € 60,= of meer (exclusief verzendkosten), een gratis product uit de Sale-A-Bration brochures (zolang de voorraad strekt). De link van beide brochures zal ik hieronder nog een keer plaatsen.




Je kunt via www.stampinup.com ook zelf een bestelling plaatsen. Ik zal hieronder stapsgewijs uitleggen hoe je dit kunt doen. Wel wil ik aangeven, dat je alleen maar rechtstreeks bij Stampin'Up! kunt shoppen als je in het bezit bent van een (prepaid) creditcard.
  • Je gaat naar de website (let er wel op dat je links bovenin voor Nederland kiest). 
  • Kies rechtsboven voor shop.
  • Je kunt nu heerlijk shoppen en uitzoeken wat je leuk vindt. 
  • Als je klaar bent, ga je naar je winkelmandje en controleer je of alles klopt. Als het klopt druk je op checkout.
  • Nu vraagt het systeem om in te loggen, maar je kunt ook een guest checkout doen (hierbij kun je eventueel ook een account aanmaken).
  • Indien nodig (dus als je nog geen login hebt) vul je al je gegevens in.
  • Bij het volgende scherm kun je je demo vinden. Kies voor de optie: I know a demo already. In het volgende scherm kun je dan mijn naam invoeren Danielle Kassing, druk op search en als het goed is verschijn ik als demo in beeld.
  • De volgende schermen gaan over de betaling en verscheping en uiteindelijk bevestig je je bestelling in het scherm "submit". 
  • Tijdens de bestelling (één van de schermen) krijg je de mogelijkheid om aan te klikken of jouw gegevens wel of niet bij mij bekend mogen worden. Ik zou het leuk vinden als ik jouw gegevens zou mogen ontvangen, zodat ik je een kaartje kan sturen als dank voor je bestelling. Ik zal je niet bestoken met allerlei mails en dergelijke, maar als je kiest voor niet bekend maken, dan weet ik niet wie de bestelling geplaatst heeft. En daarnaast zou het fijn als ik contact met je op kan nemen ivm de actie die ik nu heb voor gratis verzending boven € 50,=. Stampin'Up! berekent namelijk automatisch de verzendkosten, maar dan zal ik er voor zorgen dat je deze kosten terug ontvangt op je rekening, maar daarvoor moet ik natuurlijk wel in contact met je kunnen komen. :)
  • Je krijgt een ontvangstbevestiging van Stampin'Up! van je bestelling en je krijgt ook een mail als je bestelling het magazijn verlaat. Op deze manier kun je je levering Track & Tracen. UPS zal de bestelling bij je afleveren. 


Heb je vragen over mijn actie en/of kan ik je helpen bij een bestelling? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten