woensdag 21 februari 2018

Creative Stamping Challenge (2)

Vandaag het tweede kaartje die ik gemaakt heb om in te sturen voor de Creative Stamping Challenge van Hélène en Kaylee. De opzet is redelijk hetzelfde als de kaart die ik afgelopen maandag op mijn blog heb geplaatst, maar toch is hij ook weer anders.

Stampin'Up! Beautiful day

Ook vandaag heb ik weer een basiskaart van Thick Whisper White gebruikt en daarop heb ik een mat van Flirty Flamingo cardstock geplakt. Nu heb ik met Powder Pink en de aqua painter de achtergrond gemaakt. Ook nu weer heb ik heel weinig water gebruikt, omdat de mat van normaal Whisper White cardstock is.

Stampin'Up! Beautiful day

De vlinder uit de Beatiful Day stempelset heb ik met Versamark gestempeld op Shimmery White Cardstock en daarna heb ik deze embossed met Silver Embossing Powder. Daarna heb ik op de vlinder de watercoloring techniek toegepast met de Night of Navy inkt. Ik heb de inkt zwaar verdund gebruikt en laagje voor laagje heb ik de verschillende kleuren blauw opgebouwd, maar het zijn allemaal tinten van de Night of Navy.

Stampin'Up! Beautiful day

Na het drogen van de vlinder zag ik dat er wel wat harde/grillige randen in de watercoloring zaten. Persoonlijk vind ik dit wel mooi, maar officieel is het mooier als dit wat beter in elkaar overloopt. Hierin kan ik dus nog wel wat oefening gebruiken.
De vleugels heb ik wat opgebold en onder de vleugels heb ik twee laagjes dimensionals geplakt om zo de hoogte van de vleugels te krijgen. De druppels die je ziet, zijn de White Perfect Accents. Zoals de naam al zegt, zijn ze van oorsprong wit. Ik heb ze met de Stampin' Blends Markers roze gemaakt. In dit geval heb ik de lichte versie van de Calypso Coral gebruikt, omdat ik geen andere roze Stampin' Blend heb. Niet verklappen he, want deze kleur staat niet in de challenge!

Vind jij deze kaart leuker dan die van maandag? Ik weet het echt nog niet! Afwachten maar welke kaart er vrijdag op mijn blog staat en dan hoor ik graag welke jullie het leukst vinden.


Heb je vragen over mijn kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.



Beautiful Day Clear-Mount Stamp Set
Beautiful Day Clear Mount Stamp Set
artikelnr 145915
€ 25,=

Night Of Navy Classic Stampin' Pad
Night of Navy Classic Stampin' Pad
artikelnr 126970
€ 8,=

Flirty Flamingo Classic Stampin' Pad
Flirty Flamingo Classic Stampin' Pad
artikelnr 141397
€ 8,=

Powder Pink Classic Stampin' Pad
Powder Pink Classic Stampin' Pad
artikelnr 144084
€ 8,=

Aqua Painters

Aqua Painters
artikelnr 103954
€ 21,=







Geen opmerkingen:

Een reactie posten