woensdag 24 januari 2018

Zwevende Party Pandas!

Die panda's zijn zo geweldig dat je er gewoon mee blijft spelen! Mijn vriendin stuurde mij een filmpje van Gerda Steiner Designs met een zwevende pinquin en zij vroeg mij of ik dit ook met de panda's kon.

Natuurlijk kan ik dat, nou..... ik wilde het, want het is echt een geweldig kaartje. Maar na lang zoeken kon ik geen kant en klare werkbeschrijving vinden, dus ben ik aan de slag gegaan en dit is mijn prototype! Er zitten nog wat kleine schoonheidsfoutjes in, maar ik ben supertrots!

Stampin'Up! Party pandas

Het basisprincipe is een 'Double Slidercard'. Op YouTube staan heel veel filmpjes met de prachtigste slidercards. Maar deze was toch net even iets anders!

Stampin'Up! Party pandas

Als je aan het tabje trekt komt de panda naar boven. Normaal gesproken zou er bij een 'double slidercard' ook een kaartje aan de bovenkant naar boven komen, maar bij deze kaart gaat alleen de panda 'zweven'.


Wil je weten hoe dit kan? Als je goed kijkt, zie je dat de panda op een stukje Acetate is geplakt en hierdoor zweeft de panda!

Stampin'Up! Party Pandas

Het was wat denkwerk, maar ik vind de kaart geweldig geworden. Dit was de eerste keer dat ik een halve 'double slidercard' maakte, maar de truc met het stukje acetate ga ik zeker vaker toepassen. Zo ontstaat er toch een stukje magie! Ik heb er een piepklein filmpje van gemaakt!


De Party Pandas kun je tijdens de Sale-A-Bration gratis ontvangen. Wil je daar meer over lezen? Klik dan hier

Heb je vragen over dit project en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!




2 opmerkingen: