woensdag 17 januari 2018

Workshop Petal Palette!

Gisteren was weer de eerste workshop van het jaar en we zijn aan de slag gegaan met de Petal Palette Clear Mount Bundle. Eigenlijk zijn wij met de Nederlandse versie "in de bloemetjes zetten" aan de slag gegaan.

Als eerste zijn wij begonnen met het kalenderkaartje wat al eerder op mijn blog heeft gestaan!

Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten

Stampin'Up! Petal Palette, in de bloemetjes zetten


 Daarna hebben we dit kaartje gemaakt!

Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten

Naast de stempelset hebben wij voor deze kaart ook de Petal Passion Designer Series Paper gebruikt. Dit papier is echt geweldig en helemaal in zwart/wit.

Stampin'Up! Petal Palette, in de bloemetjes zetten

Het takje was wel even een knipwerkje, maar het resultaat mag er zeker wezen.

Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten

Als laatste hebben wij deze kaart gemaakt! Wat vinden jullie hiervan? Eenvoudig maar toch ook weer niet!

Stamin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten

Het was een super gezellige avond en de dames hebben echt hele mooie kaarten gemaakt! Ik ben echt heel trots op ze!

Wil jij ook een keertje een workshop bij mij volgen? Kijk dan eens onder het kopje workshops voor meer informatie en data. De eerstvolgende workshop is op donderdag 15 februari a.s. bij mij thuis in IJsselstein. Kom jij ook? Opgeven kan via danielle.kassing@gmail.com

Als ik mijn workshops samenstel, kijk ik o.a. altijd op Pinterest voor inspiratie. Van deze set zijn echt een heleboel prachtige kaarten te vinden. Soms maak ik een kaartje na (CASEN) en soms combineer ik verschillende kaartjes met elkaar om tot een eigen kaartje te komen. Bovenstaande kaarten zijn geïnspireerd door respectievelijk Lou Kitzelman en Diane Cavaness. Als je interesse hebt in een bepaalde stempelset, dan wil ik je graag aanraden om de naam van de set in de zoekfunctie van Pinterest in te vullen (samen met de naam Stampin'Up!). Op deze manier kun je echt heel goed zien, wat er allemaal mogelijk is met de betreffende set en kun je bepalen of je een set echt "leuk" vindt.

Ik ben voorlopig nog niet uitgespeeld met deze geweldige set en ik denk dat dit dan ook mijn favoriet uit de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus is.

Heb je vragen over deze kaarten en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten