vrijdag 26 januari 2018

Party Pandas en bamboe!

Wat eten Panda's? Juist bamboe! Dus toen ik een kaart van Jo Anne Hewins (van luv2create) voorbij zag komen op Pinterest, waarbij zij met de Color Theory Designer Series Paper Stack bamboe had gemaakt, vond ik dat zo brilliant, dat ik het niet los heb kunnen laten.

Ik ben met haar idee aan de gang gegaan en heb mijn versie van de kaart gemaakt!

Stampin'Up! Party pandas

Is het idee niet geweldig? Nu snap je vast, waarom ik er gewoon IETS mee moest doen!

Stampin'Up! Party Pandas

En deze schattige panda heeft eigenlijk een ballon vast, maar die heb ik er voor deze gelegenheid  vanaf geknipt. De groene cardstock, die ik heb gebruikt op deze kaart, heet Old Olive. 

Stampin'Up! Party Pandas

En uiteraard heb ik ook een panda op de envelop gestempeld. Deze panda staat ook aan de binnenkant van de kaart. Dat geeft toch nog net iets extra's. 

Wil je meer informatie over deze kaart of de producten die ik heb gebruikt? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je meer weten over de stempelset Party Pandas, die je tijdens de Sale-A-Bration gratis kunt ontvangen, klik dan hier



Party Pandas Clear Mount stamp set
gratis bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten)

Color Theory Designer Series Paper Stack
Color Theory Designer Series Paper Stack
artikelnr. 144193
€ 12,25

Old Olive A4 Cardstock
Old Olive Cardstock A4
artikelnr. 106576
€ 9,75

Old Olive Baker's Twine

Old Olive Baker's Twine
artikelnr. 134579
€ 3,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten