maandag 15 januari 2018

Lieve Marianne! - Amazing You!

Als ik "Lieve Marianne" lees, dan moet ik denken aan Peter Heerschop en zijn kolomn in het radio programma "Evers staat op" elke vrijdagochtend om  10.00 uur.

Maar deze "Lieve Marianne" is een vriendin van mij en zij is vandaag jarig! Deze geschenkverpakking heb ik dan ook voor haar gemaakt! Wat het geschenk precies inhoudt, vertel ik niet, want zij is een trouwe volger van mijn blogberichten ;).

Stampin'Up! Amazing you

Ik heb hem gemaakt naar het idee van de duitse demo Carola Henke, maar ik heb de afmetingen aangepast, want ik wilde heel graag dat er een notecard en enveloppe in zou passen.

Stampin'Up! Amazing you

De notecard zit aan de rechterkant! De Happy Birthday heb ik gestempeld met de Stylized Birthday Wood Mount Stampset in het hard roze (Melon Mambo).

Stampin'Up! Amazing you

De rest heb ik gestempeld met de Amazing You stempelset die je op dit moment gratis kunt ontvangen bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten).

Stampin'Up! Amazing you

De kleuren die ik gebruikt heb zijn groen (Old Olive), hard roze (Melon Mambo) en blauw (Pool Party). Wat een mooie set he!

Stampin'Up! Amazing you

Heb je vragen over deze geschenkverpakking of wil je precies weten hoe je deze set gratis kunt ontvangen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten