maandag 29 januari 2018

Giftcard met Envelope Punch Board

Hoe vaak geef jij een giftcard cadeau en weet je eigenlijk niet hoe je dit leuk kunt verpakken? Als je geluk hebt, dan doet de winkel het in een cadeau zakje, maar meestal krijg je hem gewoon zo mee.

Daar heb ik nu de oplossing voor!

Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten

Maak je eigen envelop met de Envelope Punch Board. Met dit Punch Board kun je zelf bepalen hoe groot je envelop wordt! Dus welke giftcard/bon je ook geeft, je kunt er altijd een passende envelop bij maken!

Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten

Zo heb ik een stuk Petal Passion Designer Series Paper genomen en heb ik volgens de instructies van de Punch Board deze enveloppe gemaakt! Daarbij heb ik een zogenaamde 'belly band' gemaakt, die je leuk om de envelop heen kunt schuiven zodat de hij dicht blijft zitten.

Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten

Voor de belly band heb ik een stuk zwarte cardstock (Basic Black) gebruikt. Voor de rest van de versiering heb ik de nieuwe stempelset 'in de bloemetjes zetten' gebruikt en de daarbij behorende  Petals & More Thinlits Dies. 

Heb je vragen over deze giftcard en/of de producten die ik gebruikt heb? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Gebruikte materialen:


Envelope Punch Board
Envelope Punch Board
artikelnr. 133774
€ 23,=

Petal Passion Designer Series Paper
artikelnr. 145589
€ 13,50

Basic Black A4 Cardstock
Basic Black cardstock A4 (24 vel)
artikelnr. 121688
€ 9,75

Old Olive A4 Cardstock
Old Olive cardstock A4 (24 vel)
artikelnr 106576
€ 9,75

Basic Black Archival Stampin’ Pad
Basic Black Archival Stampin' Pad
artikelnr. 140931
€ 8,50





Geen opmerkingen:

Een reactie posten