maandag 25 december 2017

Fijne Kerstdagen allemaal!

Allereerst wil ik je hele fijne kerstdagen toewensen.

Eerst kerstdag vieren wij gezellig met mijn schoonfamilie en tweede kerstdag komen mijn ouders heerlijk bij ons eten. Gezellig hoor! Tijd voor spelletjes!

Op kerstavond heeft René de traditie om voor Luuk en Marit een kadootje onder de boom te leggen. Deze lagen gisteren onder de boom te wachten totdat ze uitgepakt werden. Dit jaar geven wij ook samen iets aan de kinderen. Kaartjes voor de musical The Lion King! Geweldig he! We moeten nog even wachten, maar ik heb er nu al zin in!

Omdat het zo'n speciaal kado is, heb ik een leuke geschenkverpakking gemaakt met de Envelope Punch Board.


Op de Envelope Punch Board kun je precies aflezen hoe je een passende enveloppe kunt maken. Dat is geweldig handig, want op die manier wist ik precies wat ik moest doen. 


Ik heb de enveloppe dichtgemaakt met een zogenaamde 'belly band', maar in principe kun je er ook een lintje om doen of je kunt hem gewoon dicht plakken. Zoals je ziet, passen de toeganskaartjes precies!


Ik vond het zo leuk om te maken, dat ik gelijk meerdere versies heb gemaakt. Voor de geschenkverpakkingen heb ik de Be Merry Designer Series Paper gebruikt, maar je kunt dit natuurlijk met elke DSP en voor elke gelegenheid maken!

Ik hoop dat Luuk en Marit verrast zullen zijn!

Hierbij de andere geschenkverpakkingen van dichtbij!




Envelope Punch Board

Envelope Punch Board
artikelnr 133774
€ 23,=

Geen opmerkingen:

Een reactie posten