vrijdag 22 december 2017

Bedankt lieve biebdames voor alles!

Meerdere keren per jaar maak ik voor mijn collega's een doosje of iets dergelijks met wat lekkers! Zo ook met kerst!

Dit jaar heb ik ook iets voor de 'biebdames' gemaakt! Vier keer per week is bij ons op school de bibliotheek open en dan helpen per dag twee biebmoeders/oma's de kinderen om een mooi boek uit te zoeken. Graag wilde ik de dames bedanken voor hun inzet, dus heb ik deze sterren gemaakt!


Op de teamavond vorige week heb ik van mijn teamgenootje Anne-Marie (www.mooivanpapier.nl) deze ster gekregen en ik vond hem gelijk geweldig! Na wat zoeken op YouTube heb ik een aantal filmpjes gevonden waarin uitgelegd werd hoe ik ze kon maken. Dus ik ben gelijk aan de slag gegaan! Het ziet er best ingewikkeld uit, maar dat viel reuze mee!


Voor de sterren heb ik de Be Merry Designer Series Paper gebruikt en de Decemberlabels stempelset in combinatie met de Everyday Label Punch. Ik vond het echt heel leuk om voor de dames te maken en gelukkig waren ze ook heel blij om er eentje te krijgen!


Bedankt lieve 'biebdames' voor alles!



Decemberlabels Clear-Mount Stamp Set (Dutch)

Decemberlabels Clear Mount Stamp Set
artikelnr 146096
€ 24,=  € 20,40



Geen opmerkingen:

Een reactie posten