vrijdag 10 november 2017

Herfst (2)

Ook vandaag heb ik weer een leuk "herfstkaartje" op mijn blog.

Dit kaartje heb ik op Pinterest gezien en ik vond de kleurencombinatie zo leuk, dat ik hem gewoon moest maken. Het groen (Lemon Lime Twist) en het aubergine achtige kleurtje (Fresh Fig) passen zo mooi bij elkaar en dat had ik eigenlijk niet verwacht totdat ik dit kaartje zag.


Wat vind jij van de kleurencombinatie?

Net als woensdag zorgt ook nu de eenvoud ervoor dat het een mooi kaartje is geworden. De bladeren heb ik gestempeld in Lemon Lime Twist en Fresh Fig met een stempel uit de Colorful Seasons stamp set. Daarnaast heb ik ook het blad uit Lemon Lime Twist cardstock gestanst met de Seasonal Layers Thinlits. De 'gefeliciteerd' komt uit de Sentimenten stempelset en heb ik uitgeponst met de Classic Label Punch.


Voor vragen kun je mij altijd een mailtje sturen op danielle.kassing@gmail.com
Ik help je graag verder!



Colorful Seasons Photopolymer Bundle

Colorful Seasons Photopolymer Bundle
artikelnr 145348
€ 65,50

De Colorful Seasons stempelset en de
Seasonal Layers Thinlits zijn ook 
apart van elkaar verkrijgbaar!

2 opmerkingen: