maandag 30 oktober 2017

Totally Cool Weekend (1)

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik vorige week naar het Totally Cool Weekend in Noordeloos geweest. Dit weekend werd georganiseerd door Hélène den Breejen en Jolan Meurs. Twee geweldige gastvrouwen. Ze hebben ons het hele weekend gigantisch in de watten gelegd.

Nadat we er allemaal waren, hebben we een voorstelrondje gedaan. Aan het einde van dit voorstelrondje kregen wij deze goed gevulde tas! Er zat niet alleen een gigantisch workshop pakket in, maar ook een paar hele lieve cadeautjes. Hierover zal ik later deze week meer vertellen.



Na een super gezellige avond, een nacht slapen op een heerlijk bed EN een heerlijk ontbijtje zijn we aan de slag gegaan met één van de drie grote projecten.


Als eerste wil ik jullie dit prachtige kaartendoosje laten zien. De volgende projecten volgen later deze week!


In dit doosje zitten 6 kerstkaarten met enveloppen!





Voor deze eerste kaart heb ik een kaartbasis van Whisper White gebruikt en daarop een mat van Whisper White. Als achtergrond heb ik Sheet Music Stamp set gebruikt. De 'stille nacht' komt uit de Duitse versie van de Carols of Christmas stempelset. Is dat niet geweldig? Voor de sterrenhemel, de dennenbomen en het hertje heb ik de Card Front Builder Thinlits Dies gebruikt. Uiteraard heb ik ook subtiel een blingetje toegevoegd met de Metallic Enamel Shapes.


Voor deze kaart heb ik een kaartbasis van Lemon Lime Twist cardstock gebruikt. Daarbovenop een mat Old Olive cardstock en een mat uit de Merry Little Christmas Designer Series Paper. Als laatste heb ik een stuk Whisper White cardstock gebruikt en hieruit heb ik de hoeken gestanst met de Card Front Builder Thinlits Dies. De 'deck the halls' komt uit de Engelse versie van de Carols of Christmas stempelset. Het zwarte randje is gemaakt met de Decorative Border Punch.


Deze kaart is gemaakt met een kaartbasis van Old Olive cardstock. Het DSP dat we gebruikt hebben, komt uit de Merry Litte Christmas Designer Series Paper. Ook nu hebben we de Carols of Christmas stempelset en de Card Front Builder Thinlits Dies gebruikt, maar toch weer op een andere manier!


Is het niet een prachtige set kaarten geworden? Van elke kaart hebben we twee exemplaren gemaakt!

Wil je de andere projecten ook zien, die wij tijdens dit weekend gemaakt hebben? Blijf deze week dan mijn blog volgen! Heb je vragen over de producten die wij gebruikt hebben en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan graag een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!


Carols of Christmas Clear-Mount Stamp Set

Carols of Christmas Stamp Set
clear mount, artikelnummer 144804
€ 24,=
wood mount, artikenummer 144801
€ 34,=


Card Front Builder Thinlits Dies

Card  Front Builder Thinlits Dies
artikelnummer 144674
€ 36,=


Merry Little Christmas Designer Series Paper

Merry Little Christmas Designer Series Paper
artikelnummer 14421
€13,50



2 opmerkingen: