maandag 9 oktober 2017

Ik denk aan je (1)!

De meeste kaartjes die ik verstuurd, zijn ter gelegenheid van leuke dingen zoals verjaardag, geboorte, jubileum, etc. Maar soms stuur ik ook een kaartje om iemand te laten weten dat ik aan ze denk. Onlangs had ik een week waarin ik 3 van dit soort kaarten heb gemaakt en verstuurd.

Ik heb lopen twijfelen of ik deze kaarten dan wel op mijn blog zou gaan zetten, omdat het zo persoonlijk is, maar ik heb besloten dit toch te doen. Dit soort kaarten worden al niet zo heel vaak getoond, maar helaas worden ze maar al te vaak verstuurd. Daarnaast heb ik bewust voor de Oh, So Eclectic Stamp Set gekozen met de daarbij behorende Eclectic Layers Thinlits Dies om de laten zien hoe je met één set meerdere soorten kaarten kunt maken.

Het eerste kaartje had ik gemaakt voor iemand die loopt te kampen met haar gezondheid. Ik hoop dat dit haar wat zal opvrolijken.


Voor de ondergrond heb een stuk Naturally Eclectic DSP gebruikt. De kleuren die ik heb gebruikt zijn Sweet Sugarplum, Peekaboo Peach, Lemon Lime Twist en Tranquil Tide. De tekst komt uit de stempelset "Recht uit het hart".


Heb je vragen over de producten die ik heb gebruikt en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.



Oh So Eclectic Clear-Mount Bundle

Oh, So Eclectic Clear Mount Bundle
artikelnr 145356
€ 57,50

Naturally Eclectic DSP
artikelnr 144185
€ 13,50







Geen opmerkingen:

Een reactie posten