maandag 18 september 2017

Teamdag 16 september 2017

Afgelopen zaterdag hadden wij, de Lovely Stampers onder leiding van Hélène den Breejen, onze jaarlijkse teamdag. Er waren 24 teamgenoten aanwezig en het was echt een geweldige dag!

De dag begon met het klaarzetten van de ruimte bij mij op school.


Al gauw kwam een ieder binnen en na een kopje koffie of thee met uiteraard wat lekkers gingen we aan de slag. In de ochtend hebben we eerst twee kaarten gemaakt naar het voorbeeld van Hélène.



Voor de eerste kaart gingen wij aan de slag met de Painted Harvest set uit de nieuwe herfst-/wintercatalogus. Wat zijn die zonnebloemen toch geweldig!


De kaart heeft een aparte sluiting en wordt dicht gehouden met een zogenaamde Belly Band!


De tweede kaart was op dezelfde manier gemaakt als de eerste kaart alleen gebruikten wij nu de Wood Words Stamp Set. We zaten met z'n vijven aan een tafel en elk persoon aan de tafel kreeg een andere In-Color. Ik had Lemon Lime Twist gekregen!



Na het maken van deze twee kaartjes, zijn wij heerlijk met z'n allen gaan lunchen. Iedereen had wat lekkers meegenomen, dus het was een flink buffet geworden. Ik had voor een kopje soep gezorgd, dus deze moest eerst warm gemaakt worden.


 We hebben heerlijk zitten smullen van al dat lekkers.


Na de lunch zijn wij aan de slag gegaan met 5 kerstkaarten. Wij kregen de basiskaarten en een half pak DSP. Omdat wij graag inspiratie opdoen, mochten wij naar eigen inzicht aan de gang. Zo zijn er 24 x 5 kaarten gemaakt en oftewel een heleboel verschillende. Wat een bron van inspiratie! Mijn kaarten zal ik woensdag op mijn blog plaatsen.

Om nog meer inspiratie op te doen, hadden Henrike Heikoop, Carola Gillich en Mandy van de Ven een prachtige inspiratietafel verzorgd. Kijk eens wat een prachtige projecten! 


Deze zijn gemaakt door Henrike Heikoop! Klik hier voor haar eigen blog!


Deze zijn gemaakt door Mandy van de Ven! Klik hier voor haar blog!


Deze zijn gemaakt door Carola Gillich. Klik hier voor haar eigen blog!

Gedurende de dag ben ik enorm verwend door Hélène. Iedereen heeft bij binnenkomst een pakketje Bakers Twine ontvangen. Daarnaast kreeg ik voor het verzorgen van de locatie en het klaarzetten een pakketje goud. In dit pakketje zaten twee rollen lint met goud en een pakje gouden enamel shapes! Daarnaast was er gedurende de dag ook een loterij met prachtige prijzen. Ik heb de geweldige Window Box Thinlits Dies gewonnen. Binnenkort kun je hiermee een projectje verwachten op mijn blog!


Natuurlijk hebben wij ook een groepsfoto gemaakt. Dank jullie wel dames voor een geweldige dag! 


En als laatste wil ik graag Hélène en haar dochters Kaylee en Lisanne bedanken voor al het werk wat zij vandaag hebben gedaan, maar ook vooral ter voorbereiding van deze dag! Jullie zijn een topteam!


Wat heb ik een geweldige dag gehad! Op naar de volgende!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten