woensdag 20 september 2017

Project van de teamdag!

Zoals jullie afgelopen maandag hebben kunnen lezen op mijn blog hadden wij afgelopen zaterdag onze jaarlijkse teamdag! Maandag heb ik jullie laten zien welke twee kaarten wij in de ochtend hadden gemaakt.

Voor de middag kregen wij 5 basiskaarten in Old Olive, een half pak Merry Little Christmas DSP, wat verschillende kleuren cardstock en een zakje met allerlei extra's zoals sequins trim, bakers twine, foil snowflakes en rhinestones. Met de verschillende stempelsets, die een ieder had meegenomen, konden wij geheel naar eigen creativiteit 5 kaarten maken.

Deze kaarten heb ik gemaakt!


De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt met de Music Sheet Stamp Set. Dit is een achtergrondstempel. De 'deck the halls' komt uit de Carols of Christmas Stamp Set. De dennebomen zijn gestanst met de Card Front Builder Thinlits Dies. Daarnaast heb ik ook een zilveren Foil Snowflake achter de tekst geplakt.


Bij dit kaartje heb ik een mat van Basic Black cardstock gebruikt en een mat uit de Merry Little Christmas DSP. De tekst heb ik gestempeld met de Merry Little Christmas Stamp Set. Verder heb ik hier een gouden Foil Snowflake gebruikt. Het groene kerstboompje heb ik gestempeld met de Merry Mistletoe Stamp Set.


Op de basiskaart van Old Olive cardstock heb ik een mat gebruikt van de Merry Little Christmas DSP. De tekst komt uit de Tags & Trimmings Stamp Set. Het hertje heb ik gestanst met een stans uit de Card Front Builder Thinlits Dies.


Ook hier heb ik weer een mat uit de Merry Little Christmas DSP op een kaartbasis van Old Olive geplakt. De tekst komt uit de Flurry of Wishes Stamp Set. Het dorpje (Bethlehem) heb ik gestanst met de Bethlehem Edgelits Dies. Om een paar sterren wat meer te laten fonkelen heb ik Rhinestones gebruikt. 


Dit kaartje heeft een zogeheten Z-vouw. Door deze aparte vouw is het ineens een heel ander kaartje. De tekst komt uit de Watercolor Christmas Stamp Set. 



Dit is de hele set kerstkaarten bij elkaar. Om van deze set kaarten een geschenk te maken, kregen wij ook een Acetate Card Box. Deze box mochten we versieren met het prachtige DSP, maar ik heb ervoor gekozen om de Box te embossen met de Winter Wonder Textured Impressions Embossing Folder. 


Heb je vragen over de kaarten die ik heb gemaakt en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten