donderdag 10 augustus 2017

You Can Create It Juli 2017

Als demonstratrice ben ik aangesloten bij het team The Lovely Stampers van Hélène den Breejen.

Voor het eerst dit kwartaal organiseert Hélène samen met Jolan (van Creations by Jolan) de You Can Create It kit (de YCCI kit). Ik heb deze kit aangeschaft en het volgende vond ik net voor mijn vakantie in de brievenbus.


Toen ik het doosje open deed zag ik het volgende.......


De spanning werd nog even opgevoerd door Hélène, want wat zou er onder het vloeipapiertje zitten?


Een goed gevulde box. Er zaten 3 enveloppen in met in elk enveloppe de materialen waarmee je de betreffende maand een project mag maken. Daarnaast zaten er ook nog heel veel extra materialen in. Kijk maar!

Het principe van de YCCI kit is dat je wat basisproducten ontvangt waarmee je een project kunt maken. Geheel naar eigen creativiteit. Dit zat in de enveloppe van juli (ik had iets andere DSP, maar ik heb de foto van Hélène/Jolan gebruikt, want ik was vergeten om zelf een foto te maken).


Als eerste heb ik een schuifkaart gemaakt met de meeste producten uit de kit. Voor deze schuifkaart heb ik de Lift me Up stempelset gebruikt!


Als je aan het lintje trekt, dan verandert de zwart/witte luchtballon.....


....... in een gekleurde luchtballon.


Nadat ik deze kaart gemaakt had, had ik nog wat cardstock en DSP over. Ik heb zelf een witte basiskaart toegevoegd en ik heb met de restanten de volgende kaart gemaakt.


Ik vond het geweldig om met de kit van Juli aan de gang te gaan. Ik vind het een enorme uitdaging om met verplichte producten aan de gang te gaan, maar dat maakt het juist ook zo leuk. Wil je meer weten over de You Can Create It kit? Ga dan naar www.helenedenbreejen.nl 

Als jullie het leuk vinden, zal ik jullie op de hoogte houden van de volgende projecten die ik ga maken in augustus en september.

Heb je nog vragen over dit project of over de producten die ik gebruikt heb? Stuur gerust een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik probeer dan zo snel mogelijk te antwoorden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten