maandag 24 juli 2017

Nog eentje dan!

Omdat ik de kleurencombinatie van mijn vorige kaartje zo geweldig vond, heb ik nog een kaartje gemaakt met dezelfde stempelset (Blooms & Wishes). 


De stijl van de kaart had ik gezien in een filmpje van Lisa Curcio en ik heb er mijn eigen draai aan gegeven. Ook nu weer heb ik de kleuren Melon Mambo (roze), Tangerine Tango (oranje), Daffodil Delight (geel) en Old Olive (groen) gebruikt. Als accent heb ik ook nu een zwarte ondermat gebruikt en de Pearls Basic Jewels konden natuurlijk ook niet ontbreken.

De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Recht uit het Hart!


Heb je vragen over mijn kaart en/of over de producten die ik heb gebruikt? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je zo snel mogelijk een antwoord!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten