maandag 31 juli 2017

Hostess set! (1)

Heb jij de nieuwe Hostess sets al gezien? Ze zijn echt geweldig! Ik ben de gelukkige eigenaar van de Tranquil Tulips stamp set en ik ben op slag verliefd.


Deze stempelset is zo gemaakt, dat hij zelf de kleurnuances stempelt. Je hoeft dus niet meer af te stempelen of te zoeken naar een passende kleurencombinatie. Is hij niet prachtig? De kleuren die ik gebruikt heb zijn Calypso Coral (koraalrood) en Old Olive (groen). Op de achtergrond heb ik een stukje DSP gebruikt uit de Delightful Daisy Designer Series Paper.


Wil jij deze set ook hebben? Dat kan! Bij bestellingen vanaf € 200,= ontvang je Stampin' Rewards. Bij een bestelling van bijvoorbeeld € 250,=  ontvang je 10% van het bedrag aan Stampin' Rewards en in dit geval is dat dus € 25,= die je extra kunt spenderen aan verschillende producten (kijk onder het kopje bestellingen voor meer informatie over de Rewards en de gradaties daarin). Voor dit geld, kun je bijvoorbeeld kiezen uit een aantal Hostess sets, waaronder deze, maar je kunt voor dit geld ook gewoon uit alle andere producten uit de catalogus kiezen. Je kunt natuurlijk ook altijd samen met een aantal vriendinnen een bestelling doen om zo Stampin' Rewards te ontvangen.

Heb je hier nog vragen over? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten