donderdag 8 juni 2017

Vervolg Teamavond

Vorige week hebben we tijdens de Teamavond een "shoebox" swap gedaan. Terwijl ik aan het denken was wat ik zou gaan doen, kwam er een YouTube filmpje voorbij waardoor ik gelijk geïnspireerd was om deze kaart te maken. Helaas weet ik niet meer van wie het filmpje was, maar zodra ik daar achter ben, zal ik dit op mijn blog vermelden.

Dit is het kaartje dat ik maakte:



Het is een vrij recht toe recht aan kaartje, maar er zit een hele leuke twist in.


Je kunt het middelste gedeelte van de kaart afschuiven en deze kun je dan gebruiken als.......


...... boekenlegger. Hier heb ik hem in een kookboek gebruikt bij een heerlijk recept van mijn zwager!

De set die ik hiervoor gebruikt heb, komt uit de nieuwe jaarcatalogus en heet Colorful Seasons Bundle. De set bestaat uit de Colorful Seasons stempelset en de Seasonal Layers Thinlit Dies. Een prachtige set van de vier jaargetijden. Als basiskleur heb ik Old Olive gebruikt.

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij gerust een mailtje en ik help je graag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten