zaterdag 17 juni 2017

Facebook hop Lovely Stampers

Vandaag houden wij, de Lovely Stampers, een Facebook hop. Tijdens deze hop "hop" je als het ware van de ene Facebookpagina naar de andere Facebookpagina van mijn teamgenoten.

Dit is mijn kaart! Deze kaart heb ik voor iemand gemaakt, die afgelopen week haar laatste werkdag heeft gehad. Samen met haar man gaat ze nu genieten van de dingen die op hun pad komen!



Omdat op 1 juni jl. de nieuwe jaarcatalogus van start is gegaan, kregen wij voor deze hop de opdracht om de nieuwe In Colors 2017-2019 te gebruiken. Ik heb in deze kaart echt elke kleur gebruikt. Daarnaast heb ik zelf ook gekozen om de nieuwe stempelset Colorful Seasons te gebruiken met de daarbij behorende Seasonal Layers Thinlits Dies!


Colorful Seasons Photopolymer Bundle


Op de basiskaart (thick Whisper White)  heb ik eerst en 'mat' van de prachtige Berry Burst cardstock geplakt, gevolgd door een 'mat' van Whisper White. De stoelen heb ik gestanst uit Wood Textures Designer Series Paper Stack. Zoals je kunt zien, is de print zo mooi, dat het haast lijkt alsof ze van echt hout gemaakt zijn.
Wood Textures Designer Series Paper Stack
Het gras, de bloemen en de limonade MET limoentje heb ik gestempeld met de In Color inkt en daarna uitgestanst met de Thinlits Dies. En dit zijn de nieuwe In Colors van 2017-2019!

De kleuren zijn: Berry Burst en Fresh Fig op de eerste rij en Lemon Lime Twist, Powder Pink en Tranquil Tide op de tweede rij! Het zijn echt geweldige kleuren en ze combineren prachtig met elkaar! Deze inkt zal ik vaak gaan gebruiken!

Heb jij vragen over dit project en/of producten of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan graag een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!

Overzicht van de producten:
  • In Color Classic Stampin' Pads 2017-2019 Bundle € 34,=
    (artikelnummer 144081)
    De inkpads zijn ook allemaal apart verkrijgbaar voor € 8,= per stuk
    Berry Burst (artikelnummer 144083)
    Fresh Fig (artikelnummer 144082)
    Lemon Lime Twist (artikelnummer 144086)
    Powder Pink (artikelnummer 144084)
    Tranquil Tide (artikelnummer 144085)
  • Wood Texture Designer Series Paper Stack € 12,25
    (artikelnummer 144179)
  • Colorful Seasons Photopolymer Bundle € 65,50 (145348)
    De stempels set en de Thinlits Dies zijn ook los van elkaar verkrijgbaar
    Colorful Seasons Photopolymer Stamp Set € 33,=
    (artikelnummer 143726)
    Seasonal Layers Thinlits Dies € 40,= (artikelnummer 143751)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten