maandag 15 mei 2017

Twee vliegen in één klap!

Vandaag wil ik je graag laten zien hoe je in één handeling twee kaartjes kunt maken. Ik heb deze kaartjes gemaakt met de Celebrations Duo Textured Impressions Embossing Folders. In deze set zitten twee folders met de woorden Happy en Celebrate.


Hier de twee kaartjes bij elkaar.


Bij dit kaartje heb ik de embossing folder Happy gebruikt. Om wat diepte in de kaart te krijgen, heb ik de letters met een rechthoekige stempel bestempeld op volle sterkte.  


Op deze kaart heb ik de afgestempelde versie van de letters gebruikt. Door het reliëf van de embossing folder blijft de letter zelf op volle sterkte op de stempel staan, terwijl de rest al een keer afgestempeld is (zie het eerste kaartje). Op deze manier kun je dus het woord Happy nog een keer stempelen en ontstaat het tweede kaartje.


Dit kaartje is met de andere embossing folder gemaakt. Hetzelfde principe maar toch een ander kaartje.


Dit is het kaartje waarbij de embossing folder is gebruikt.


En dit is dan de afgestempelde versie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten