woensdag 10 mei 2017

So in Love

Terwijl ik de hond in de gaten aan het houden ben, schrijf ik deze blog.

Bij Indy zijn haar oren grondig schoongemaakt, omdat ze al een lange tijd een flinke oorontsteking heeft. Hiervoor moest ze onder een lichte narcose, maar echt goed bijkomen wil ze nog niet echt. Ze slaapt veel en als ze loopt, dan lijkt het net alsof ze dronken is. Nu ligt ze heel even in de tuin lekker in het hoge gras, want ze heeft zelfs niet de puf om wakker te worden om een plasje te doen.


Naast deze geweldige hond, wil ik jullie ook nog een kaartje laten zien. Deze kaart heb ik gemaakt met de stempelset 'So in Love'. Deze set staat op de retiring list, maar is op dit moment nog steeds verkrijgbaar, zelfs met korting!


Ik heb voor het eerst de hele basiskaart bestempeld met dezelfde bloem, zodat er een soort DSP is ontstaan. Daarna heb ik de bloemen op de mat gestempeld en heb ik een extra bloem uitgeknipt om wat dimensie te krijgen. De bloemen heb ik ingekleurd met de Watercolor Pencils. En op de losse bloem heb ik ook nog de Wink of Stella gebruikt voor een glimmertje.


Uiteraard heb ik de prachtige bloem ook nog op de envelop gestempeld. De kleur die ik gebruikt heb is de Rich Razzleberry!


Eerlijk gezegd moest ik een beetje aan mijn eigen kaart wennen toen het af was. De achtergrond is drukker geworden dan ik gewend ben. Ik vind mijn kaart niet lelijk of iets dergelijks, maar of het helemaal is geworden zoals ik van tevoren in mijn hoofd bedacht had......... Heb jij dit ook weleens? Of ben ik gewoon te streng voor mijzelf.

Zo, ik ga snel Indy weer knuffelen, want ze is echt wel een beetje zielig hihi!!!

Heb je vragen over dit project en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je snel een antwoord.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten