maandag 10 april 2017

Swaps Onstage Amsterdam 2017

Samen met Hélène (mijn teamgenoot en upline) op de foto!

Afgelopen dagen ben ik bij Onstage Live in de RAI in Amsterdam geweest. Wat een geweldige ervaring was dit zeg! 830 demonstratrices uit Nederland, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Australië en Amerika allemaal in één ruimte. Het was geweldig om veel van deze dames (en soms ook een heer) te mogen ontmoeten. En wat een inspiratiebronnen zeg!

Naast dat wij heel veel geleerd hebben en het ZEER gezellig was, hebben wij ook al de nieuwe catalogus in ontvangst mogen nemen. Wat een mooie producten komen er aan zeg! Ik zeg nog niets, maar ik kan haast niet wachten tot iedereen begin juni kan gaan bestellen. 

Tijdens dit soort evenementen wordt er altijd "geswapt". Bij het swappen, maak je een kaart of een project en deze ruil je met de swap van een andere demonstratrice. Op deze manier krijg je heel veel inspiratie van anderen. Ik heb ook met veel enthousiasme meegedaan. 

Dit was mijn swap! De mini mailbox treat box van MayMay Made it Crafts (YouTube)


Uiteraard had ik niet genoeg aan 1 mailbox. Ik heb er wel 60 gemaakt en zo ziet dat eruit!


En dan ook nog maar een foto van "het werk in uitvoering"!


Voor mijn teamgenootjes die ook bij Onstage Live aanwezig waren, heb ik een kadootje gemaakt. Niet echt Stampin'Up! maar wel helemaal zelf gemaakt. Met dank aan Pauline voor de werkbeschrijving.


Nu ben je waarschijnlijk ook benieuwd naar de swaps die ik ontvangen heb. Ik ga proberen hier binnenkort een filmpje van te maken en zodra ik deze gemaakt heb, zal ik deze op mijn blog plaatsen. Er zit echt heel veel leuks tussen1

Onstage was echt geweldig! Op naar de volgende hihihi......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten