woensdag 5 april 2017

OnStage Amsterdam 2017

Vanaf morgen tot en met zaterdag ga ik naar het Stampin'Up! OnStage Event in Amsterdam. Tijdens dit event, in de RAI, komen zo'n 800 demonstratrices vanuit de gehele wereld bij elkaar om inspiratie uit te wisselen. Ook maken wij alvast kennis met de nieuwe producten die in de eerstvolgende jaarcatalogus zullen staan. Naast dat wij de aankomende dagen heel veel informatie zullen krijgen, mogen wij ook met een aantal van de nieuwe producten aan de slag. Dit wordt natuurlijk geweldig! Uiteindelijk is het ook gewoon heel gezellig zo met z'n allen. Vanuit mijn team, de Lovely Stampers, zijn wij met 8 personen aanwezig en het is altijd lachen geblazen als wij samen zijn. Ik heb er in ieder geval zin in!

Tijdens dit soort events is het gebruikelijk om met elkaar te 'swappen' (als je dit wilt natuurlijk). Hier ben ik de laatste tijd dan ook heel druk mee geweest. Ik heb 60 swaps gemaakt en deze ga ik ruilen voor andere swaps van verschillende demo's. Dit is echt heel leuk om te doen, want op deze manier maak je contact en krijg je heel veel inspiratie van anderen. Als het enigszins lukt, zal ik jullie binnenkort laten zien welke swaps ik ontvangen heb. Uiteraard laat ik jullie volgende week zien welke swaps ik zelf gemaakt heb. Voor nu zijn mijn swaps nog een verrassing!

Tijdens deze dagen zullen we ook zogenaamde Make 'n Takes maken. Deze zal ik jullie uiteraard ook laten zien.

Deze week zal het dus wat rustig zijn op mijn blog, maar vanaf volgende week zal ik weer volop blogs posten. Misschien zelfs wel een sneak peek van een nieuw product.

Tot gauw!

foto van Carmen Sahadat-Morris.

Deze foto is gemaakt door Damir Basic
Business Develop Manager bij Stampin'Up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten