vrijdag 3 maart 2017

Hey, Chick!

Voor de verjaardag van mijn vriendin heb ik dit fleurige kaartje gemaakt! Na al die grauwe dagen had ik wel zin in een vrolijk kaartje.




Voor dit kaartje heb ik dus heel bewust voor de kleur Daffodil Delight (geel) gekozen. De achtergrond heb ik zelf met de sponstechniek gemaakt en met behulp van een "Mask". De kip komt uit de stempelset Hey, Chick! en deze kun je tijdens de Sale-A-Bration (t/m 31 maart 2017) gratis ontvangen bij een bestelling van € 60,= of meer (exclusief verzendkosten).


De 'Chick' heb ik na het stempelen ingekleurd met de blenderpen. Om nog even wat extra's te geven, heb ik op de staart en de kuif de clear Wink of Stella gebruikt. Dit geeft net dat extra glittereffect. Ik hoop dat je dit kunt zien op de foto.


De tekst komt ook uit deze stempelset en heb ik uitgestanst met de tags & labels framelilts. Daarnaast heb ik ook nog White Baker's Twine gebruikt. Uiteraard moest de 'chick' ook op de envelop!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten