woensdag 8 februari 2017

Special Reason Bundle

Toen ik de voorjaarscatalogus opensloeg viel mijn oog gelijk op deze "Special Reason Bundle". De bundel bestaat uit de stempelset Special Reason en de Stylish Stems Framelits Dies.

Met deze Framelits Dies kun je niet alleen de bloemen en blaadjes uit stansen, maar de gedetailleerde bloem kun je ook zo stansen dat het in je papier blijft zitten. Is dat niet prachtig?  Zo ontstaat er een prachtig diepte effect in je kaart.


Op een basiskaart van Whisper White cardstock heb ik ter grootte van de uitgestanste bloem een cirkel met inkt gesponst. Hierdoor kun je een beetje spelen met de kleurtinten van de inkt waardoor je een ombre effect kan maken. Voor de grote bloem heb ik Watermelon Wonder gebruikt. Voor de andere bloemen heb ik Daffodil Delight (geel) en Dapper Denim (blauw) gebruikt en voor de blaadjes heb ik Old Olive gebruikt. Omdat ik twee kaartjes nodig had, heb ik dezelfde kaart nog een keer gemaakt, maar dan met andere kleuren. En dit is het resultaat.


Door het gebruik van een donkerdere kleur valt het ombre effect iets meer op. Ik heb voor deze kaart de kleuren Dapper Denim, Watermelon Mambo, Tempting Turquoise en Old Olive gebruikt. Het is leuk te zien dat je met het gebruik van andere kleuren ook een andere sfeer in je kaart krijgt.



Zoals jullie al weten, stempel ik (meestal) ook iets op de enveloppe. Daarnaast laat ik op de achterkant van de kaart ook altijd weten, dat ik de producten van Stampin'Up! gebruik. Hiervoor gebruik ik de stempelset Better than Email. Voor deze gelegenheid vond ik deze stempel wel heel toepasselijk. Dus ontvang je ooit een kaartje van mij...... kijk dan ook eens op de achterkant!

De volgende producten heb ik gebruik voor mijn kaartjes. Heb je vragen hierover? Stuur mij dan gerust een mail (danielle.kassing@gmail.com)


Special Reason Clear-Mount Bundle    Better than Email Photopolymer Stamp Set

               
Watermelon Wonder Classic Stampin' PadDapper Denim Classic Stampin' PadDaffodil Delight Classic Stampin' Pad
Old Olive Classic Stampin' PadTempting Turquoise Classic Stampin' Pad





Geen opmerkingen:

Een reactie posten