maandag 6 februari 2017

Sending Love DSP

Marit is voor een uitwisseling naar Estland geweest en uiteraard kon ze niet met lege handen aan komen. Voor haar uitwisseling Maris (toevallig hé en lekker verwarrend hihi) had ze een mooie ketting gekocht en deze hebben we op onze eigen manier verpakt.


Het doosje is gemaakt met de Sending Love Designer Series Paper Stack. Dit doosje is met een papiertje gemaakt van 15 cm bij 15 cm (ofwel
6 inch bij 6 inch) naar het voorbeeld van Sam Hammond Donald. Zoek haar eens op op YouTube, want ze maakt echt geweldige doosjes. Haar YouTubekanaal heet Pootles. Het doosje is vrij recht toe recht aan, dus heel makkelijk te maken.


In het doosje heb ik een stukje Whisper White gedaan waar ik de ketting in vast gemaakt heb. Aan het lint heb ik een label gemaakt met de Tags & Labels Framelits in Whisper White en Real Red. De tekst van de label komt uit de stempelset Window Shopping. Op de achtergrond heb ik dezelfde set gebruikt, maar heb ik de stempel eerst een paar keer afgestempeld. Het hartje komt van de Enamel Shapes uit de zogenaamde Brights serie.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten