vrijdag 24 februari 2017

50 jaar getrouwd!

Mijn oom en tante waren deze week 50 jaar getrouwd en mijn moeder wilde graag iets speciaals geven. In opdracht heb ik deze mini-album gemaakt van verschillende producten van Stampin'Up! Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk per kaart aan te geven welke producten ik heb gebruikt. De basiskaartjes heb ik gemaakt van cardstock van 3 inch bij 3 inch en deze heb ik samen gebonden met een bindring. Hoe vind je hem geworden?



Omdat ik zelf uiteraard ook een kaartje wilde sturen, heb ik deze Magic Reveal Spinner card gemaakt. Mijn teamgenootje Ine van den Eijnden van Made by Inepie had deze gemaakt en ik wist gelijk dat ik de kaart voor deze gelegenheid wilde gaan maken. Ik heb het kaartje zoveel mogelijk in dezelfde stijl gehouden als het mini-album.




Wil jij deze Magic Reveal Spinner card ook een keertje maken? Bekijk dan eens het YouTube filmpje van Ink Responsibly, want daarin wordt stap voor stap uitgelegd hoe je deze kaart maakt.

Heb je vragen over dit project of wil je een bestelling plaatsen? Stuur dan gerust een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je snel een antwoord.

Klik hiernaast op de catalogi om te kijken welke producten Stampin'Up! allemaal verkoopt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten