vrijdag 16 februari 2018

We must Celebrate! (3)

Vandaag de laatste keer dat ik met deze stempelset aan de gang ga, voor deze week dan! Want ik ga zeker weten nog heel veel kaartjes hiermee maken, want ik vind hem gewoon geweldig!

Voor dit kaartje heb ik wat moeite moeten doen.

Stampin'Up! We must celebrate, blends

Naast dat ik de grote stempel in stukken heb geknipt, geheel voor eigen risico, heb ik ook een aantal masks moeten maken. Dit is niet meer of minder dan op een post-it te stempelen (probeer zoveel mogelijk van de plakrand te benutten) en dit uit de knippen. Dit kun je dan als een 'mask' gebruiken als je dingen over elkaar heen wilt stempelen. Zoals hier bij het stapelen van de beestjes uit de 'We Must Celebrate!' stempelset.

Stampin'Up! We must celebrate, blends

Na het stempelen met Memento inkt heb ik de beestjes ingekleurd met de Stampin' Blends markers in de kleuren Smokey Slate (grijs), Crumbcake (lichtbruin) en Calypso Coral (roze).

Stampin'Up! We must celebrate, blends

Als achtergrond van het Whisper White cardstock heb ik een stuk DSP uit de Wood Texture Designer Series Paper Stack gebruikt. Als basiskaart heb ik een stuk cardstock genomen in de kleur Crumbcake (lichtbruin).

Ben jij al verliefd op deze set? Nou ik wel in ieder geval!

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Gebruikte stempelset en DSP:

We must Celebrate! Clear Mount stamp set
artikelnr 145898
€ 24,=

Wood Textures Designer Series Paper Stack
Wood Textures Designer Series Paper Stack
artikelnr 144177
€ 12,25



Geen opmerkingen:

Een reactie posten