maandag 5 februari 2018

Heart Happiness (1)

Volgende week is het Valentijnsdag! Ik weet dat wij als nuchtere Nederlanders niet zo heel veel aan Valentijn doen in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amerika, maar hoe leuk is het als er toch een kaartje in de bus valt?

Ik vind het in ieder geval heel leuk om ze te maken en ik verstuur ze dan ook graag. Niet perse naar een Valentijn, maar gewoon om te laten weten dat ik aan iemand denk!

Daarom ga ik deze hele week met de stempelset Heart Happiness aan de slag.

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt!

Stampin'Up! Heart happiness

Op een witte basiskaart (Thick Whisper White) heb ik een mat van hardroze cardstock (Berry Burst) geplakt. Daarna ben ik een stuk Whisper White cardstock gaan bestempelen met de verschillende harten stempels uit de set. Om alles één geheel te houden, heb ik verschillende kleuren roze/paars genomen en wel Berry Burst, Fresh Fig en Powder Pink. Deze kleuren passen perfect bij elkaar.

Stampin'Up! Heart happiness

Daarna heb ik met de Large Letters Framelits het woord "Love" eruit gestanst. Ik heb het stuk bestempelde cardstock rechtstreeks op de kaart geplakt en de letters heb ik wat opgehoogd met mini dimensionals (foam). Dit heet de eclipse techniek!

Dit kaartje hoef je natuurlijk niet perse naar een Valentijn te sturen, maar kun je ook makkelijk gebruiken voor een huwelijk, een lieve vriend of vriendin, je ouders, je kinderen, ga zo maar door!

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Benodigde producten:

Heart Happiness Photopolymer Stamp Set 
Heart Happiness Photopolymer Stamp Set
artikelnr 145769
€ 21,=

Large Letters Framelits Dies

Large Letters Framelits Dies
artikelnr 141712
€ 119,75

Berry Burst A4 Cardstock
Berry Burst Cardstock A4 (24 vel)
artikelnr 144249
€ 9,75

Fresh Fig Classic Stampin' Pad
Classic Stampin'pad Fresh Fig
artikelnr 144082
€ 8,=
Berry Burst Classic Stampin' Pad
Classic Stampin' pad Berry Burst
artikelnr 144083
€ 8,=

Classic Stampin' pad Powder Pink
artikelnr 144084
€ 8,=




Geen opmerkingen:

Een reactie posten