maandag 19 februari 2018

Creative Stamping Challenge

Deze week doe ik mee aan de Creative Stamping Challenge die Hélène den Breejen en haar dochter Kaylee van Es samen voor het eerst organiseren deze maand.

De Challenge is als volgt:
gebruik de kleuren Night of Navy, Flirty Flamingo en Powder Pink



Nou daar kun je natuurlijk alle kanten mee op! Ik heb drie kaarten gemaakt, die voldoen aan deze challenge, maar nu weet ik niet zo goed welke ik ga insturen. Willen jullie mij daarbij helpen?

Vandaag het eerste kaartje op mijn blog!

Stampin'Up! Beautiful day, watercoloring

Voor deze kaart heb ik een basiskaart van Thick Whisper White gebruikt en hierop heb ik een mat van Night of Navy geplakt. Daarna heb ik een mat van Whisper White genomen en daar heb ik heel voorzichtig met de aqua painter wat Night of Navy inkt geverfd (ik weet even niet hoe ik dit anders uit moet leggen hihi......). De gewone Whisper White cardstock is niet echt bedoeld voor watercoloring, dus vandaar dat ik maar een heel klein beetje water heb gebruikt.

Stampin'Up! Beautiful day, watercoloring

De 'Happy Birthday' heb ik ook gestempeld in Night of Navy en de kleine bloemetjes heb ik in Powder Pink gestempeld. Voor deze kaart heb ik de stempelset Beautiful Day gebruikt. De roos heb ik eerst met Versamark inkt gestempeld op een stuk Shimmery White cardstock. Deze cardstock kun je heel goed gebruiken voor watercoloring. En het mooie is, dat er een heel klein glimmertje in het papier zit. Helaas is dit niet te zien op de foto. Na het stempelen heb ik de roos embossed met de heatgun en Silver Embossing Powder.

Stampin'Up! Beautiful day, watercoloring

Daarna heb ik de roos ingekleurd met de aqua painter, Powder Pink inkt en Flirty Flamingo inkt. Het is voor het eerst dat ik echt iets doe met watercoloring, verschillende kleuren en dieptes en ik moet zeggen dat ik echt wel heel trots ben op mijzelf!

Voor de challenge moet ik uiterlijk 25 februari een foto inzenden. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om deze week 3 mogelijke kaartjes op mijn blog te plaatsen. Graag wil ik jullie vrijdag vragen welk kaartje jullie het mooist vinden en dan zullen we zien of we voor hetzelfde kaartje hebben gekozen!

Heb je nog vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Beautiful Day Clear-Mount Stamp Set
Beautiful Day Clear Mount Stamp Set
artikelnr 145915
€ 25,=

Night Of Navy Classic Stampin' Pad
Night of Navy Classic Stampin' Pad
artikelnr 126970
€ 8,=

Flirty Flamingo Classic Stampin' Pad
Flirty Flamingo Classic Stampin' Pad
artikelnr 141397
€ 8,=

Powder Pink Classic Stampin' Pad
Powder Pink Classic Stampin' Pad
artikelnr 144084
€ 8,=

Aqua Painters

Aqua Painters
artikelnr 103954
€ 21,=



Geen opmerkingen:

Een reactie posten