woensdag 31 januari 2018

Sale-A-Bration! Epic Celebrations

Tot en met 31 maart 2018 vieren wij Sale-A-Bration! Tijdens deze periode kun je gratis producten ontvangen bij een bestelling van € 60,= exclusief verzendkosten.

Eén van de sets die je kunt ontvangen is de Epic Celebrations Clear Mount stampset.



Met deze set kun je zoveel kanten op! Voor elke leeftijd kun je wel een passende kaart maken.

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met de gitaar!

Stampin'Up! Epic celebrations

Ik maak niet veel specifieke jongens/mannenkaarten, maar omdat ik een gitaar toch een beetje associeer met jongens heb ik bewust voor de blauwe achtergrondkleur gekozen (Pacific Point). Door de gitaar meerdere keren te stempelen, heb ik mijn eigen achtergrondpapier gemaakt!

Stampin'Up! Epic celebrations

Ik heb een extra gitaar uitgeknipt en deze heb ik ingekleurd met de blauwe watercolor pencil (Pacific Point) en de blender pen. Ik kon het niet laten om toch een glimmertje op de kaart te plakken!

Wat vind jij van deze kaart?

Heb je vragen over de kaart en/of de Sale-A-Bration? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com


Epic Celebrations Clear Mount Stamp Set
gratis te verdienen tijdens Sale-A-Bration


Watercolor Pencils

Watercolor Pencils
artikelnr. 141709
€ 19,25

Pacific Point A4 Cardstock
Pacific Point cardstock A4 (24 vel)
artikelnr. 116202
€ 9,75






Geen opmerkingen:

Een reactie posten