vrijdag 19 januari 2018

Epic Celebrations! - Sale-A-Bration 2018

Na een geweldige leuke maar drukke week, met onder andere de workshop van afgelopen dinsdag, heb ik nog even heerlijk kunnen 'spelen' met de gratis stempelset "Epic Celebrations!" die ik heb ontvangen bij mijn Sale-A-Bration bestelling.

Dit is de stempelset 'Epic Celebrations!'.


Bij het openen van de Sale-A-Bration brochure viel deze stempelset mij gelijk op, en dan vooral de gympies en de koptelefoon! Wat een leuke tienerkaarten kun je hiermee maken zeg!

Stampin'Up! Epic celebrations

Dit is mijn allereerste poging! Ik wilde zoveel mogelijk gympies op mijn kaart en ik moest ze gewoon inkleuren! Zijn ze niet geweldig geworden? En ze kunnen ook in alle kleuren van de regenboog gemaakt worden!

Stampin'Up! Epic celebrations

Op mijn workshops zeg ik altijd "vergeet niet de envelop en de binnenkant van de kaart te stempelen". Dat geeft toch weer iets extra's voor de ontvanger, toch?

Stampin'Up! Epic celebrations

De roze kleur, die ik gebruikt heb op de kaart, heet Melon Mambo en om in te kleuren heb ik de Stampin' Write Markers gebruikt en de Watercolor Pencils in deze kleur! Dat is het mooie van Stampin'Up! alle kleuren passen bij elkaar.

Wil je meer weten over de Sale-A-Bration? Klik dan hier! Je kunt mij natuurlijk ook altijd een mail sturen op danielle.kassing@gmail.com en dan probeer ik je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Voor bestellingen mag je mij uiteraard ook altijd mailen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten