vrijdag 15 december 2017

Paisleys & Posies (2)

Deze week heb de Paisleys & Posies stempelset in de hoofdrol gezet, want het is een prachtige set, maar ik gebruik hem gewoon niet vaak genoeg.

Ik heb wel vaker een set die ik relatief minder gebruik (ik zeg met klem relatief, want ik vind het heel leuk om te stempelen en ik doe dat dan ook heel vaak), maar dan is het juist leuk om jezelf uit te dagen. Dit doe ik regelmatig door mijzelf te verplichten een bepaalde stempelset en/of kleur te gebruiken.


Dat heb ik ook voor deze kaart gedaan. Ben de stempelset in de aanslag ben ik op een heel vel Whisper White cardstock gaan bestempelen in de kleur paars/aubergine (Rich Razzleberry). Daarna heb ik er een 'mat' uitgesneden voor op mijn kaart.


Nadat ik de mat op mijn basiskaart had beplakt vond ik het geheel wat kaal met alleen de stempelafdrukken, dus heb ik besloten om met de Stampin' Write marker stipjes te zetten met dit als resultaat!


Met de Paisleys Framelits  Dies heb ik de 'blaadjes' gestanst en deze heb ik met een strikje van witte Bakers Twine vast gezet. Om het geheel nog wat meer bling te geven, heb ik de blaadjes bewerkt met de Clear Wink of Stella. Daarnaast heb ik op meerdere plekken op de kaart wat zilveren Metallic Enamel Shapes geplakt. 

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Paisleys & Posies Photopolymer Stamp Set
Paisleys & Posies Photopolymer Stamp Set
artikelnr 142196
€ 25,=

Paisley Framelits Dies

Paisley Framelits Dies
artikelnr 141849
€ 35,=






Geen opmerkingen:

Een reactie posten