woensdag 6 december 2017

Lieve Collega's

Sinterklaas is weer naar Spanje, maar toch wil ik dit nog graag laten zien.

Voor het Sinterklaasfeest op school had ik voor mijn collega's een kleinigheidje gemaakt. Voor de verpakking heb ik eerst de labels gestempeld met de Decemberlabels stempelset in een rode kleur (Real Red).



Daarna heb ik wat pepernoten en een chocolademunt in een zakje gestopt en deze heb dichtgeknoopt met een touwtje (niet van Stampin'Up!)


En dit was het eindresultaat!


Ik heb een heleboel leuke reacties gekregen van mijn collega's! Ik vind het leuk om ze van tijd tot tijd een kleinigheidje te geven en vooral als ik er iets voor kan knutselen. Ik ben nu al aan het broeden op een kadootje voor de kerst!


Lieve Sint tot volgend jaar!

De Decemberlabels stempelset gaat uit de collectie. Wil je de Decemberlabels kopen? Wacht dan niet te lang, want ze zijn nog verkrijgbaar zolang de voorraad strekt! 

Voor meer informatie stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com

Decemberlabels Clear-Mount Stamp Set (Dutch)

Decemberlabels stempelset
artikelnr 146096
€ 24,= € 20,40

Geen opmerkingen:

Een reactie posten