vrijdag 17 november 2017

Stamp On Line - Lovely Stampers

Gisteravond hebben we samen met ons team (The Lovely Stampers) onze eerste SOL (Stamp On Line) gehouden.

Bij een SOL is het de bedoeling, dat iedereen thuis van achter de computer mee kan doen met het maken van een project. Mijn teamgenootje Anne-Marie Breurkes-Rood (mooi van papier) had een project voorbereid en van tevoren kregen wij een lijstje met spullen door die we nodig zouden hebben. Dus om 20.00 uur zat ik klaar met alle benodigde spulletjes.

Via een evenement op Facebook kregen wij om de zoveel minuten een aanwijzing van Anne-Marie! Langzamerhand werd het duidelijk wat we gingen maken.

En dit is het resultaat!



Is het niet geweldig? Je kunt dit als kaart gebruiken, maar deze kaart kun je ook gebruiken als je iemand geld of een giftcard wilt geven.



Dankjewel Anne-Marie! Ik ga deze kaart vast nog vaker maken!

Voor deze kaart heb ik de kleur Daffodil Delight (geel) als basis gebruikt en het DSP komt uit de Delightful Daisy Designer Series Paper.

Het is zo leuk om aan een SOL mee te doen! Naast dat je een online workshop krijgt, krijg je inspiratie van je teamgenoten. Want ondanks dat wij allemaal hetzelfde gemaakt hebben, zijn ze toch allemaal anders omdat we andere kleuren cardstock en Designer Series Paper hebben gebruikt! En het is gewoon leuk, dat je van tevoren echt niet weet wat je gaat maken.

Ik kan niet wachten tot de volgende SOL! Wie weet mag ik hem ook een keertje organiseren!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten