maandag 13 november 2017

OnStage! Mijn swap

Afgelopen weekend ben ik bij OnStage Local in Utrecht geweest.

Tijdens OnStage komen honderden demonstratrices samen om hun passie te delen, Stampin'Up! Daarnaast is het ook een heerlijk samenkomen met teamgenootjes. Afgelopen zaterdag waren er 17 teamgenootjes aanwezig! En wat hebben wij een lol gehad zeg! Het was echt een geweldige dag met heel veel nieuwe prachtige producten, maar daar hoor je later in het jaar meer over.

Bij OnStage mag je ook met elkaar swappen. Het is dan de bedoeling dat je iets maakt met de producten van Stampin'Up! en deze ruil je dan met een collega demo, die op haar beurt weer iets voor jou heeft gemaakt. Op deze manier zie je heel veel verschillende dingen en word je geïnspireerd door de anderen. Daarnaast ontmoet je op deze manier ook een heleboel nieuwe mensen.

Ik heb voor het swappen 40 van deze doosjes gemaakt! Het leuk van dit doosje is, dat het een zelf sluitend doosje is. En in dit doosje had een mini bellenblaas gedaan.


Voor dit doosje heb ik papier gebruikt uit de Fresh Florals Designer Series Paper Pack en zoals je kunt zien zijn ze in de In Colors van 2017-2018.


Dit doosje is geïnspireerd door de "selfclosing baggie" van Sam Hammond van Pootles Papercraft (YouTube), maar ik heb de afmetingen wat aangepast, want anders paste de bellenblaas er niet in.

Vind jij het leuk om ook eens een keertje dit doosje te maken? Bekijk dan snel dit filmpje, mijn eerste tutorial!


Ging het allemaal iets te snel? Hierbij een kleine werkbeschrijving van het doosje, inclusief de maten. Ik wil wel graag wcwb aangeven, dat de maten in inches zijn.
  • Je neemt een stuk DSP van 6" bij 6"
  • Daar snij je een strook vanaf van 1 1/8". Deze strook plak je om de bellenblaas met wat fastfuse. De strook zal iets te lang zijn, dus je moet hem een beetje bijknippen.
  • Je neemt nu het stuk DSP van 6" bij 4 7/8"
  • Deze ril je op de korte zijde op 1 3/8"
  • Draai het DSP een kwartslag met de rillijn bovenaan. De lange zijde is nu bovenaan.
  • Ril het DSP op 2 3/4" en 5 1/2"
  • Ril nu het DSP nog een keertje op 1 3/8" en 4 1/8", maar nu ril je tot aan de eerste rillijn.
  • Knip de rillijnen aan de onderkant in en het kleine rechthoekje mag je er helemaal vanaf knippen. Nu kun je het doosje in elkaar zetten. Het doosje sluit bovenaan vanzelf.
  • Om te versieren heb ik in dit geval een label geponst met de Every Day Label Punch. De tekst en het 'bloemetje' komen uit de Happy Birthday Gorgeous stempelset.
Heb je nog vragen of dit doosje en/of de producten die ik heb gebruikt? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten