woensdag 8 november 2017

Herfst!

De herfst is al echt in het land en overal liggen er blaadjes op de grond. Dit inspireerde mij om dit herfstachtige kaartje te maken.


Voor dit kaartje heb ik de kleuren groen (Old Olive), oranje (Pumpkin Pie) en geel (Daffodil Delight) gebruikt, omdat dit voor mij echte herfstkleuren zijn. De bladeren heb ik uit cardstock gestanst met de Seasonal Layers Thinlits en de 'Happy Birthday' komt uit de Happy Birthday Gorgeous stempelset.

Ik vind het een eenvoudig, maar mooi kaartje geworden!


Heb je vragen over deze kaart of de producten die ik heb gebruikt of wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!

Colorful Seasons Photopolymer Bundle

Colorful Seasons Photopolymer Bundle
artikelnr 145348
€ 65,50

De Colorful Seasons stempelset en de
Seasonal Layers Thinlits zijn ook 
apart van elkaar verkrijgbaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten