maandag 27 november 2017

Feesttaart!

Tijdens OnStage in Utrecht had ik het voorrecht om met een aantal geselecteerde producten te mogen werken uit de nieuwe voorjaarscatalogus! Daarnaast had ik helemaal het geluk dat ik de nieuwe Nederlandse stempelset "Feesttaart!" mee naar huis mocht nemen! Wat een geluksvogel he!

Nu wilde ik nog niet met de nieuwe set gaan 'spelen', maar mijn schoonouders vierden vorige week hun trouwdag en deze set is hier zo toepasselijk voor, dus ik heb hem toch maar vast uit de kast gehaald!


Ik heb een heel puur kaartje gemaakt en ik vind hem echt prachtig geworden.


Ik heb de taart eerst met Versamark inkt gestempeld op een stukje Whisper White cardstock en daarna heatembossed met de koperen embossingpoeder. Daarna heb ik de bloemetjes ingekleurd met een Blender Pen en twee kleuren roze inkt (Powder Pink en Melon Mambo) en groen (Old Olive). Op het stukje roze cardstock (Powder Pink) heb ik met dezelfde kleur inkt een bloemetje gestempeld en ik vind zelf dat het effect heel leuk geworden is. Een toepasselijke tekst erbij een een stukje witte Bakers Twine en het kaartje is helemaal af!


Helaas moeten we voor deze set nog even geduld hebben, want deze set is vanaf 3 januari 2018 verkrijgbaar!

Wel loopt er vandaag nog een prachtige actie van Stampin'Up! Want als je vandaag (maandag 27 november tot 23.50 uur) iets besteld, dan wordt dit gratis naar je huis toegestuurd. Dit is ook geldig als je bijvoorbeeld alleen maar de mesjes voor je trimmer, lijm, een bepaalde kleur inkpad, etc. nodig hebt.

Wil je graag iets bestellen? Stuur dan een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag!




2 opmerkingen: