vrijdag 6 oktober 2017

Pacman!

Om in het thema van deze week te blijven, wil ik jullie heel graag deze kaart laten zien!

Ik heb deze kaart geCASEd vanaf Pinterest en oorspronkelijk is deze kaart gemaakt door Artwork by Kathy Kartak. Toen ik deze kaart voor het eerst zag, was ik zeer verrast van wat Kathy met de Frozen Framelits Dies heeft gemaakt.

Ben jij inmiddels ook nieuwsgierig? Hier is hij dan!


PACMAN!!!!!!

Heeft Kathy dit niet geweldig bedacht? Voor de Pacman heb ik een cirkel uitgestanst en voor de 'beestjes' heb ik het ijsbolletje uit de Frozen Treats Framelits Dies gebruikt. Ik vind hem echt geniaal! De tekst heb ik met wit embossed op de zwarte cardstock. De tekst komt uit de Cool Treats stempel set.


Frozen Treats Framelits Dies

Frozen Treats Framelits Dies
artikelnr 142756
€ 33,=

Cool Treats Photopolymer Stamp Set
artikelnr 14982
€ 33,=



Geen opmerkingen:

Een reactie posten