vrijdag 27 oktober 2017

Het is feest! (3) - René 45 jaar

Gisteren was mijn René jarig en hij is 45 jaar geworden! Omdat hij voor zijn werk een paar dagen in het buitenland was, kon ik rustig kijken wat voor soort verjaardagskaart ik voor hem zou gaan maken.

Ik wilde een paar dingen: het getal 45 moest uiteraard op de kaart komen, ik wilde graag gebruik maken van mannelijke kleurtjes maar wel fleurig en uiteraard wilde ik een kaart met een twist maken.

Het is een "special tri-fold card" geworden.


De basis van de kaart heb ik gemaakt van Basic Black cardstock. Het papier dat ik op de achtergrond heb gebruikt (Designer Series Paper) komt uit de Naturally Eclectic Designer Series Paper. Daarnaast heb ik ook de Happy Birthday Thinlits Die gebruikt om even wat extra's te geven.

Wil je zien hoe de Tri-fold kaart werkt? Bekijk dan snel dit filmpje!



Wil je meer weten over de producten die ik gebruikt heb en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Happy Birthday Thinlits Die
artikelnummer 143700
€ 24,=


Naturally Eclectic Designer Series Paper
Naturally Eclectic Designer Series Paper
artikelnummer 144185
€ 13,50






Geen opmerkingen:

Een reactie posten