vrijdag 20 oktober 2017

Flurry of Wishes (3)

Vandaag het laatste kaartje van de workshop! Dit model kaartje heb ik al eens eerder gemaakt tijdens de teamdag afgelopen september en ik heb besloten hem om te toveren tot een kerstkaartje.


Door de basiskaart op andere plekken rillen dan gewoonlijk is er een soort drieluik kaartje ontstaan. De eerste 'mat' is van Dapper Denim cardstock gemaakt. Hierop heb ik twee stroken bestempelde stroken Whisper White geplakt. Ook nu heb ik voor het stempelen van de sneeuwvlokken uit de Flurry of Wishes set de kleuren Dapper Denim, Smoky Slate en Pool Party gebruikt.


Uiteraard heb ik ook de binnenkant en de envelop bestempeld. Om de kaart goed dichtgeklapt te houden, heb ik een Belly Band gemaakt en deze heb ik dicht gemaakt met een Scalloped Circle van Pool Party cardstock en een Circle van Whisper White met daarop de tekst gestempeld in Dapper Denim.


Om de kaart wat extra bling te geven, heb ik op verschillende plekken wat rhinestones geplakt.

Ik hoop dat je de kaartjes uit deze workshop leuk vond. De dames waren in ieder geval heel tevreden en gingen met een glimlach op het gezicht naar huis. Bij wie zullen deze prachtige kaarten op de deurmat vallen rond kersttijd?

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Flurry Of Wishes Photopolymer Stamp Set

Flurry of Wishes Photopolymer Stamp Set
Artikelnr. 139732
€ 25,=



Geen opmerkingen:

Een reactie posten