woensdag 18 oktober 2017

Flurry of Wishes (2)

Vandaag laat ik jullie heel graag het tweede kaartje zien, die wij tijdens de workshopavond van vorige week gemaakt hebben.

Ik wilde heel graag een ander soort kaartje, dus het is deze 'shakercard' geworden.


Op de basiskaart heb ik eerst een mat van Pool Party cardstock geplakt. Daarna heb ik een cirkel uit het stuk Whisper White cardstock gestanst. Op deze cirkel heb ik de tekst gestempeld en dit geheel heb ik op de juiste plek op het stuk Pool Party cardstock geplakt. Op de rest van het stuk Whisper White cardstock heb ik verschillende maten sneeuwvlokken uit de Flurry of Wishes gestempeld in kleuren Smoky Slate, Dapper Denim en Pool Party. Achter dit stuk cardstock heb ik een stuk Window Sheet geplakt en dit geheel heb ik verhoogd (dmv Foad Adhesive strips) op de basiskaart geplakt, maar eerst heb ik nog wat sterretjes glitter toegevoegd (deze sterretjes zijn niet van Stampin'Up!).


Om het geheel net wat extra's te geven, heb ik een stukje Bakers Twine om de cardstock heen gebonden en vast gemaakt met een strikje!

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!




Flurry Of Wishes Photopolymer Stamp Set

Flurry of Wishes Photopolymer Stamp Set
Artikelnr. 139732
€ 25,=

Geen opmerkingen:

Een reactie posten