maandag 23 oktober 2017

Feest (1)

Deze week is het feest op mijn blog, want de mannen in mijn huis zijn allebei jarig geweest. Luuk is 18 geworden en René 45, dus deze week kaartjes met een 'kroonjaar' op mijn blog.

18 is natuurlijk een hele belangrijke leeftijd, dus dat verdient meer dan een 'gewoon' kaartje!

Ik heb gekozen voor een Twist en Pop kaart.


Voor de voorkant van dit kaartje heb ik de Number of Years en de You Lift Me Up! stempelset gebruikt met de daarbij behorende stansen. De gebruikte kleuren zijn Night of Navy, Peekaboo Peach en de retired Mint Macaron.

Zoals ik al aangegeven had, is dit niet een gewoon kaartje. Wil je zien wat hij kan? Klik dan snel op onderstaand filmpje!


En wat vind je er van?

Ik vind hem persoonlijk geweldig geworden en gelukkig vond Luuk dat ook. Aan de binnenkant van het kaartje heb ik DSP uit de sale-a-bration gebruikt van begin dit jaar. Helaas is dit niet meer verkrijgbaar, maar het is gewoon te mooi om in de kast te laten liggen. De letters zijn gestanst met de Large Letters Framelits.


En omdat ik hem zo leuk vind nog een foto, maar dan net vanuit een andere hoek!


Dit was echt een hele leuke kaart om te maken. Het vereist wat concentratie en geduld, maar als hij dan ook echt werkt, dan is dat allemaal dubbel en dwars de moeite waard. Wil je deze kaart ook een keertje maken? Zoek dan op YouTube op 'Twist en Pop kaart' en je komt zeker weten genoeg duidelijke filmpjes tegen. Ik raad je graag aan om het een keertje te proberen!

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten