vrijdag 8 september 2017

De 100ste!!!

Wie had dat ooit gedacht! Ik bloggen! Nou ik niet een jaar geleden. Begin dit jaar heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken om deze blog te starten, omdat ik het gewoon leuk vind om anderen te laten zien wat ik zoals maak.

Nu, 100 blogs verder, ben ik nog steeds net zo enthousiast of eigenlijk nog wel enthousiaster! Het is geweldig om met deze prachtige producten te mogen werken. Maar dat is het niet alleen. Ik ben ook workshops gaan geven, waardoor ik meer met (soms onbekende) mensen in contact kom. Mijn eerste workshop was ontzettend spannend en nu vind ik het geweldig om anderen iets nieuws te laten zien. Iedereen gaat tevreden weg en dat maakt het voor mij nog leuker om te doen!

Daarnaast heb ik via teamdagen en andere evenementen (Onstage, Totally Cool Weekend, etc.) heel veel mensen mogen ontmoeten, die ook creatief bezig zijn met Stampin'Up! Ik ben niet zo van het op andere/onbekende mensen afstappen, maar tijdens deze evenementen ging het vanzelf! We hebben zelfs workshops gegeven op de Libelle Zomerweek!

De afgelopen periode heb ik ook heel veel technische dingen moeten leren. Oké, ik was niet helemaal wereldvreemd met de computer, maar het zelf ontwerpen van een blog (toch een soort website) had ik nog nooit gedaan. Ik heb heel veel steun gehad van mijn teamgenootjes en samen hebben we heel wat technische problemen kunnen oplossen. Daarnaast ben ik ook actief aan de gang gegaan met een Facebook pagina, geheel bestemd voor mijn kaarten/ projecten en op Instagram ben ik tegenwoordig ook te vinden. Mijn dochter moet altijd lachen als ik zeg dat ik mijn kaartjes even op Insta ga zetten. En dan nog iets wat nog niemand weet. Omdat ik af en toe een overzichtsfilmpje maak van mijn kaarten heb ik een eigen YouTube kanaal aan moeten maken. Ik ben geen Enzo Knol, maar ik heb wel mijn eigen kanaal (met geloof ik twee volgers hihi, maar wie weet). Misschien dat ik hier in de toekomst wat meer mee ga doen, maar als DAT zover is, dan laat ik jullie dit zeker weten.....

Één ding is duidelijk. Stempelen met de producten van Stampin'Up! is mijn ding. En zo lang ik dit kan blijven doen, blijf ik dit heeeeeel graag doen.

Om het toch een beetje te vieren, heb ik ter ere van mijn 100ste blog dit kaartje gemaakt. Het is een techniek die je op dit moment heel veel ziet, dus je begrijpt dat ik het ook graag uit wilde proberen.



Het stansen van letters of in dit geval cijfers uit een bestempelde kaart en deze dan verhoogd terugplaatsen, waardoor er reliëf ontstaat! Echt prachtig.

De "klaprozen" komen uit de Oh, So Eclectic! stempelset en deze heb ik met een aquapen wat nat gemaakt om de inkt iets meer te blenden. Zo zijn deze prachtige klaprozen ontstaan (als ik dat tenminste van mijn eigen kaartje mag zeggen). Deze techniek zag ik van de week voorbij komen op YouTube (uiteraard) in het filmpje van Stamping Star Creations van Esther Howard uit de UK! Toen dit filmpje voorbij kwam, wist ik zeker dat ik deze techniek voor mijn 100ste blog wilde gaan gebruiken! Ze zijn net echt, vind je ook niet?


Ik ben trots op wat ik tot nu toe bereikt heb en ik hoop dat ik nog heel lang heel veel leuke kaarten/projecten aan jullie mag laten zien!

Tot gauw!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten